1 dag..

Nu börjar det närma sig! I övermorgon är jag där. Sjukt. Sjukt, men väldigt spännande! Har spenderat de senaste dagarna med att packa och tårdrypande hejdå-träffar. Som jag saknar er alla redan! Men London är ju faktiskt bara ett par timmar bort och.. Nej, det hjälper faktiskt inte, haha. Kommer nog alltid vara mer eller mindre fylld av saknad den närmsta tiden! Mitt största problem för tillfället är vilka harrypotter-böcker jag ska medtaga, vilka av mina hårprodukter jag ska skänka bort (väldigt motsträvigt) och det svåraste: Vilka skor jag ska lämna efter mig. Fy tusan. Tack och lov att London har ett stort utbud av nya..
Seeya on the other side!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu sitter din blogg som en fin ikon bland mina bokmärken! Tummen upp för det, jag kommer följa varenda steg du tar! ;)



Hoppas att flygningen går bra i morgon <3



Puss Puss <3

2011-09-17 @ 01:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0